No products in the cart.

Home / FAQ

FAQ

Często Zadawane Pytania

Czy jest możliwość zakupu online z wysyłką poza granice Polski?

Tak, oczywiście!

Jak dokonać reklamacji?

Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Pamiętaj o dołączeniu do reklamacji potwierdzenia zakupu towaru (może nim być np. paragon fiskalny, faktura VAT, karta gwarancyjna dokumentująca dokonanie zakupu lub wszelkie inne dopuszczone przez prawo dowody). Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwym rozstrzygnięcie przez Sprzedawcę (sklep internetowy) złożonej reklamacji.

Jak odstąpić od umowy sprzedaży??

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas mailem, jewellery@juzam.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Powyższy tryb odstąpienia od umowy wynika z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Jak dokonać wymiany nabytego produktu na inny??

Możliwość wymiany towaru zgodnego z umową i wolnego od wad nie jest uprawnieniem wynikającym z przepisów powszechnie obowiązującego prawa i jest niezależna od opisanego powyżej prawa odstąpienia od umowy. Wymiana nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem takich rzeczy mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie.
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego w celu ustalenia, czy wymiana jest możliwa (np. sprawdzenie dostępności produktu).
Po potwierdzeniu możliwości wymiany przez sklep internetowy, należy odesłać nabyte produkty w formie, w jakiej zostały one doręczone, z kompletnymi opakowaniami oraz dokumentami i certyfikatami (jeśli dotyczy). Do przesyłki należy dołączyć wypełnione oświadczenie, z dopisanym życzeniem wymiany, wraz z numerami referencyjnymi i rozmiarami. Jeżeli towar podlega wymianie, to życzenie wymiany wraz z wymienianym towarem należy wysłać w terminie 30 dni od daty doręczenia nabytego towaru.
Po otrzymaniu przesyłki zostanie wykonana ekspertyza, której pozytywny wynik poskutkuje wymianą produktów. W przypadku ewentualnej niedopłaty, konieczne będzie jej uregulowanie, przelewem albo za pobraniem. W przypadku ewentualnej nadpłaty, różnica w cenie zostanie zwrócona na podany w oświadczeniu numer rachunku bankowego.

Czy jest możliwy zakup jednego kolczyka??

Nie, sprzedaż kolczyków odbywa się wyłącznie w parach.

Chciałbym uzyskać wiedzę na temat rozmiarów pierścionków i odpowiadającym im średnicom.?

Rozmiarówka jest do pobrania tutaj.

Czy mogę mieć pewność, że nabyte przeze mnie produkty zapakowane są w atrakcyjny sposób??

Tak, oczywiście. Każdy produkt umieszczony zostaje w atrakcyjne, dedykowane pudełeczko. Dodatkowo, do każdego zamówienia dołączana jest estetyczna upominkowa torebka. Jeśli robisz komuś prezent, przy zakupach w sklepie internetowym JUZAM nie musisz już myśleć o opakowaniu.

Jaki jest czas dostawy??

W większości przypadków wynosi on 14 dni. Jest to maksymalny czas, po którym paczka zostanie przekazana przewoźnikowi i następnie doręczona, zazwyczaj dnia następnego po nadaniu.